Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U.Nr 200, poz.1651) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (DZ.U.Nr 206, poz.1216) w Miejskim Centrum Wsparcia w Szczecinku uruchomiona została Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP. 

 

Z pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny (weryfikowany za pomocą kwalifikowanego certyfikatu) lub profil zaufany ePUAP mogą załatwić wytypowaną sprawę bez konieczności osobistego stawiennictwa w Miejskim Centrum Wsparcia, o ile przepisy obowiązującego prawa nie stanowią inaczej.

 

W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy:                                                                                                                                                               

1) założyć bezpłatne konto użytkownika na platformie ePUAP                         

 2) zapoznać się z wykazem spraw załatwianych przez Miejskie Centrum Wsparcia w Szczecinku

 3) wypełnić formularz elektroniczny dostępny na platformie ePUAP wraz z ewentualnymi załącznikami.   

 4) podpisać i wysłać formularz

 

Wszystkie dokumenty elektroniczne wysyłane na ESP Miejskiego Centrum Wsparcia muszą zostać podpisane podpisem elektronicznym:                         

a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym                                                   

lub                                                                                                                     

b) darmowym podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP

 

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Miejskiego Centrum Wsparcia w Szczecinku na platformie ePUAP: /MCWSzczecinek/SkrytkaESP